Har ditt företag medarbetare som arbetar med och är i kontakt med era kunder men inte har försäljning som arbetsuppgift? Kan de sälja, merförsälja eller på annat sätt bidra till att öka försäljningen?
Om du är försäljningschef, VD eller avdelningschef och funderat på ovan frågeställningar är detta frukostseminarium definitivt för dig.
Svaret är ja, det går absolut! Riktigt bra till och med. Med rätt metoder och rätt tillvägagångssätt är det enkelt, väldigt enkelt. Adviser Partner visar exakt hur du ska gå till väga för att få igång och öka försäljningen hos din icke säljande personal.
Definitionen på icke säljande personal är de medarbetare som arbetar med och är i kontakt med era kunder men inte har försäljning som sin arbetsuppgift. Exempel på icke säljande personal är konsulter, installatörer, tekniker, kundsupport, leveranspersonal, kundtjänst, ja listan är lång. Bland ovan nämnda medarbetargrupper kan en smart försäljningschef med rätt verktyg på ett enkelt sätt hitta enorma summor i ökad försäljning.
Din icke säljande personal är att se som försäljningens trojanska hästar, kunden vänder sig ofta till dem med frågeställningar, de har goda relationer, de har högt förtroende och framför allt kan de på ett enkelt sätt, guida kunderna mot bättre och smartare lösningar för att på det sättet öka försäljningen.
I samband med frukost på anrika Operakällaren visar Adviser Partner exakt vad du ska göra, hur du gör det och vad du absolut inte ska göra.
Seminariet innehåller bland annat:
- Hur får jag min icke säljande personal att vilja sälja?
- Hur behåller jag intresset att göra det över tid?
- Vilka hinder finns och hur undanröjer jag dem enklast
- När ska de sälja och exakt hur gör de?
- Hur mäter jag effekten?
- Vilka incitament krävs?
- Vad ska jag absolut inte göra?
Seminariet går av stapeln den 8:e maj.
Boka din biljett här
Klicka på länken nedan för att se hur trevligt vi hade det sist.
Recent Comments